środa, 22 maja 2013

Wawburger Bar

Wybrałam się wczoraj po warzywa do mojego ulubionego sklepu "Witaminka", przy okazji postanowiłam spróbować cheeseburgera z baru Wawburger. To chyba nowość w okolicy. Byłam przekonana, że idę do Warburgera, o którym już kiedyś słyszałam w programie o młodych ludziach, którzy rzucili pracę w korporacji i postanowili robić to co sprawia im przyjemność.  Ten bar znajduje się na Mokotowie, pomyślałam, że to jakaś filia na Woli. Okazało się, że niestety nie - to inne miejsce. Jednak muszę przyznać, że to co dostałam bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło! Ogromna, bardzo smaczna kanapka - pełna świeżych warzyw z kotletem wysmażonym tak jak sobie życzysz. Mięsko też było raczej ok -  zarówno "mak" jak i burger king mogą czuć się zawstydzeni :) Dla porównania wybiorę się kiedyś do Warburgera i być może napiszę Wam jak wrażenia.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz