wtorek, 4 czerwca 2013

Sałatka z zielonych szparagów

W samym środku sezonu szparagowego mam dla Was kolejny przepis na danie ze szparagów - sałatkę. Idealną na lekką kolację lub na lunch do pracy. Inspirowałam się przepisem ze strony kwestiasmaku.pl, nie wiem na ile moja sałatka jest kopią sałatki tam prezentowanej, ponieważ nie korzystałam z przepisu podczas gotowania a samżąc kurczaka poszłam na żywioł :)
 
Składniki:
- pęczek młodych szaragów,
- mała pierś z kurczaka,
- garść pestek z dyni,
- kilka gałązek tymianku,
- pół  opakowania rukoli,
- ocet balsamiczny.
 
pierś z kurczaka zgrilowałam z dodatkiem vegety, pieprzu i całych gałązek tymianku. pokroiłam na dowolne kawalki. szparagi ugotowałam w słodko-słonej wodzie, a pestki dyni uprażyłam na rozgrzanej patelni. Całość łączymy ze sobą, dodajemy rukolę i doprawiamy ocetem balsamicznym.

Smacznego!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz