poniedziałek, 19 marca 2012

Olej z orzechów włoskich

Po raz kolejny rozpocznę wpis od wyrażenia swojej głębokiej radości ze zmiany pory roku! Uwielbiam wiosnę! Nie tylko dlatego, że mam w marcu urodziny ale także ze względu na to, że cały świat budzi się wtedy do życia. I ja się budzę :) Rozpoczęłam od fryzjera, manicure, pedicure maseczki na twarz... kupiłam też sobie coś do upiększania od środka - olej z orzechów włoskich.

Jest nieco ciemniejszy niż tradycyjny olej słonecznikowy, może troche karmelowy - i w barwie i smaku. Producent przekonuje mnie, że jest doskonałym dodatkiem do naleśników,racuchów, ciast drożdżowych i keksów. A sam smak oleju jest wyrazisty i poszukiwany przez smakoszy. Nic nie pisze o tym jaki jest dobroczynny ale od czego jest internet :)

Skusiłam się :)

Jest smaczny. Być może uznacie mnie za dziwaczkę po tym co teraz napiszę ale... lubię sobię pić ten olej rano. Przed śniadaniem i kawą, tak wprost z łyżeczki. Smakuje jak orzechy, a te uwielbiam.

A cóż takiego dobrego ten olej dla mnie robi? Otóż, wspomaga układ nerwowy i usprawnia krążenie, obniża poziom cholesterolu, dziła dobroczynnie na mózg, opóźnia procesy starzenia, poprawia kondycję skóry... nic tylko pić i pięknieć.
Ile w tym wszystkim prawdy? ciężko ocenić, bo poza olejem wszystko co się do okoła mnie dzieje nakręca mnie pozytywnie! Jak opróżnię pierwszą butelkę zaktualizuję wpis.




a tutaj link do strony innego producenta, w większą ilością informacji

3 komentarze:

  1. Ostatnio chciałam kupić orzechowy:) Był nawet w stosunkowo dobrej cenie (większa butelka). Orzechy zdrowe, więc olej pewnie też:)

    Jeśli mogę: Bardzo!!! proszę o pomoc: wypełnianie albo rozsyłanie do znajomych! 18-30 rok życia, niekoniecznie (!) mieszkający z rodzicami. Dziękuję!!! http://www.facebook.com/events/358503757495487/

    OdpowiedzUsuń
  2. Olej orzechowy jest pyszny:) słyszałam, że picie na czczo naturalnych olejów np. lnianego bądź innego jest bardzo korzystne dla zdrowia. ja z rana piję ocet jabłkowy z wodą i miodem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie w końcu jest ten przepis na olej z orzechów włoskich?

    OdpowiedzUsuń