wtorek, 6 marca 2012

Frykadelki z kalafiorem

Spodobała mi się nazwa tego dania - frykadelki :) takie pulpeciki faszerowane wrzywami. Fajne, spróbujcie!
Niestety nie mam zdjęcia bo same frykadelki szybko zniknęły ale mam zdjęcie wykorzystanych składników.

Składniki:
  • 400 g mięsa mielonego,
  • 1 jajko,
  • 4 łyżki byłki tartej,
  • małe różyczki kalafiora,
  • przyprawa do mięsa mielonego ( do smaku),
  • pieprz,
  • papryka - słodka i ostra

Wykonanie:

Kalafior gotujemy ok 15 minut w osolonej wodzie,

Do mięsa dodajemy jajko, bułkę tartą oraz przyprawy i wyrabiamy na gładką masę

Formujemy pulpety i w środku umieszczamy w nich małe różyczki kalafiora.

Pulpeciki smażymy na masełku ok 10 min.


Podajemy z sosem pomirodowym i ziemniakami. Ja zrobiłam także surówkę z pora oraz udekorowałm rukolą :)

Smacznego!



Oryginalny przepis znajdziecie tu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz