niedziela, 18 marca 2012

Pizza z Bordo

Poczułam wiosnę i coraz mniej czasu spędzam przed komputerem. Otworzyłam sezon na sukienki, dużo spaceruję, pochłonęło mnie urządzania nowego mieszkania ... i jakoś tak zaniedbałam bolga.Postaram się to jakoś naprawić :)

Dziś napiszę o przepysznej pizzy jaką jadam podczas piątkowego i bardzo spontanicznego piątkowego wypadu. Jako, że od kwietnia będę mieszkała w mieszkaniu bez kuchni i będę zmuszona stołować się poza domem :( do maja będę zamieszczała swoje opinię na temat miejsc, w których jadłam. A zatem pizza z Brodo... pysza :) cieniutkie, chrupiące ciasto i oryginalne dodatki. Zamówiłyśmy dwie pizze, pierwszą z szynką parmeńską, orzechami włoskimi oraz gruszką oraz serem gorgonzolla i z rukolą, szynką parmeńską i parmezanem - obie doskonałe.
Zastanawiam się czy powinnam w tym miejscu rozpływać się nad wyszukanym połączeniem gruszki oraz szynki parmeńskiej, ale to raczej nie w moim stylu :) Jeżeli ktoś bardzo lubi pizze i ekspertymenty kulinarne będzie zadowolny. Koniecznie muszę spróbować tej pizzy w sezonie na gruszki :)


a link do Bisto Bodro znajdziecie tu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz