niedziela, 3 czerwca 2012

To jest śniadanko :)

Podpatrzona w internecie pasta kanapkowa z serka wiejskiego i awokado. Jak dla mnie dość egzotyczne połączenia, niemniej jednak bardzo smaczne. Nie wiem jak Wy ale ja najbardziej lubie niedzielne i sobotnie poranki, kiedy budzi mnie słońce, gdy nigdzie się nie spieszę i mogę zjeść to na co akurat mam ochotę a nie to co będzie gotowe bardzo szybko. W ten weekend śniadanie na balkonie raczej nie wchodzi w grę. Trudno, nie o to chodzi w niedzielnym śniadanku :)

Potrzebuję:
1 dojrzałe awokado,
1 opakowanie serka wiejskiego( nie wiem jak Wy ale ja zawsze sprawdzam czy serek ma płynną konsystencję wstrząsając opakowaniem w sklepie, taki mi najbardziej smakuje),
trochę soli i pieprzu,
szczypiorek lub bazylię.

Awokado wystarczy rozkroić na pół, usunąć pestę i wydrążyć miąsz, który następnie kroimy w kostkę. Kostaka nie musi być szczególnie precyzyjnie pokrojona.

Do miseczki wrzucamy serek wiejski, oraz owocową kostkę i doprawiamy do smaku.

Genialnie smakuje z jeszcze ciepłym pieczywem :)

4 komentarze:

  1. Do avocado chyba nigdy się przekonam ale to wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne jest polecam, zwłaszcza kiedy masz ochotę na coś "na słono".

      Usuń
  2. Też lubię celebrować weekendowe poranki :)

    OdpowiedzUsuń