czwartek, 9 sierpnia 2012

Dżem malinowy

Nie wiem co mnie w tym roku napadło, ale bez przerwy myślę o tym, że już niedługo znowu zrobi się zimno, znowu będę musiała schować moje ukochane sukienki na dno szafy i mierzyć się z wiatrem, deszczem i śniegiem... przygnębiające. Znalazłam na to rozwiązanie - dżemy :) w sumie to bez przerwy o tym piszę... ale zamykam lato do słoików. Zastanawiam się też jak te dżemy an moich 47 metrach przechować ... ale wcześniej czy później coś wymyślę. 

Poza cudownym sokiem malinowym mojego dziadka w tym roku sama robię dżem malinowy. Stawiam pierwsze kroki więc korzystam z cukru żelującego. Jak poczuję się nieco pewniej spróbuje domowych metod. Zobaczcie moje dokonania

Przepis z opakowania cukru - 1 kg owoców, 0,35 kg cukru, 1 cukier żelujący 3:1






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz