środa, 26 września 2012

Leczo

Dziś będzie o gotowaniu na babskiej posiadówie. Kilka dni temu spotkałam się z koleżankami z pracy namwspólnym gotowaniu. Szybciutko zrobiłam kilka zdjęć żeby je wrzucić na mojego kochanego bloga żebyście mogli podziwiać jak wygląda leczo zrobione przez 3 babeczki ;) Światło było dość słabe a leczo wyjątkowo aromatyczne, więc nie traciłam czasu, "pyknęłam" 2 zdjęcia i zabrałam się za jedzenie.

Składniki:
2 papryki,
cebula,
2 małe cukinie,
2 ziemniaki,
garść żółtej fasoli szparagowej,
puszka czerwonej fasoli,
koncentrat pomidorowy,
200 g pieczarek,
300 g kiełbasy,
sól, pieprz, czosnek niedźwiedzi.

Wykonianie:

wszystkie składniki pokroiłyśmy w kostkę. na początku podsmażyłyśmy ziemniaki, następnie dodawałyśmy warzywa stosownie do stonia ich twardości. pieczarki smażyłyśmy na oddzielnej patelni, na której następnie dusiłyśmy pomidory. Patelnia musi być dość głęboka :)

kiedy warzywa zmiekkną leczo należy doprawić solą, pieprzem i czosnkiem niedźwiedzim. a następnie doprawić koncentratem.

Wyszło superr!



 
 
 

1 komentarz:

  1. Proste ale domyślam się, że bardzo smaczne :) Inne wariacje na temat leczo są na stronie leczo przepis

    OdpowiedzUsuń