poniedziałek, 7 stycznia 2013

Papryka faszerowana wołowiną

Witajcie w Nowym Roku!
Dawno mnie tu nie było...przerwa świąteczna sylwerster... wiele się działo. Spróbowałam wielu wspaniałych potraw :) ale nie miałam okazji tego udokumentować. Nie wiem jak Wy ale ja nie lubię w zimie tego, że gdy wstaje rano jest ciemno a gdy wracam z pracy jest... no właśnie ciemno. Pisałam już o tym, że na tym cierpi mój ukochany blog, w tym miesiącu postaram się pisać bardziej regularnie.
Dziś dodaje przepis na paprykę faszerowaną wołowiną. Zupełna improwizacja kuchanna! Robiłąm na jutrzejszy obiad klopsiki i tak jakoś wpadłam na pomysł aby część mięsa dodać do oczyszczonej papryki. Wołowina nie musi być idealnie wypieczona, nawet dobrze jak jest lekko surowa. Zaryzykowałam i wyszło pysznie.
Polecam!
Skadniki:
500 gram mielonej wołowiny,
1 średnia cebula,
5 - 6 czerwonych papryk
kilka galązek świeżego majeranku,
jajko,
trochę bułki tartej,
sól i pieprz.
paprykę myjemy, odcinany górną część, oczyszczamy z gniazd nasiennych
cebulę drobno kroimy i posmażamy na masełku (na złoto)
mięso, bułkę, jajko posiekane zioła oraz cebulkę mieszany ze sobą i farszem wypełniamy papryki.
pieczemy 20 - 30 minut w piekarniku w 220 stopniach.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz