poniedziałek, 16 stycznia 2012

Wielkie otwarcie!

Niniejszym ogłaszam blog " Hanik gotuje!" za otwarty!

Z okazji przecięcia czerwonej wstęgi chciałabym napisać kilka słów tytułem wstępu i wyjaśnić w nich co popchnęło mnie do tak ekshibicjonistycznego kroku jakim jest prowadzenie bloga.

Zacznę od tego, że wbrew temu co sugeruje pseudonim, jestem kobietą w grupie wiekowej 25+, która realizuje się zawodowo, towarzysko i uczuciowo a co najważniejsze dla Was, kocha gotować. Czuje się bardzo szczęśliwa kiedy mogę siedzieć na podłodze przed piekarnikiem, w którym piecze się chleb lub ciasto. Podjadam śmietanę wprost z kubeczka oraz warzywa, które właśnie kroję do gulaszu.

Najbardziej cieszę, się gdy osoby, dla których gotuję są zadowolone i mają pełne brzuszki:). To właśnie od bliskich mi osób zaczęła się moja miłość do gotowania. Początki były raczej zabawne niż smaczne ale teraz zmierzam ku temu drugiemu :)

Od dziś postanowiłam podzielić się tą radością z tymi, którzy będą mieli ochotę poczytać o moich małych kulinarnych radościach...i być może sami realizować to o czym piszę. 

Moim celem jest blog opisujący same przyjemne i pozytywne aspekty życia - okraszę go odrobiną humoru, albo przynajmniej spróbuję to zrobić.

Zapraszam do lektury!
Hanik

1 komentarz:

  1. mam zaszczyt czasami próbowac efektów tego saiedzenia przed piekarnikiem i dlatego czym prędzej dołączam do fanów bloga :)

    OdpowiedzUsuń